PUBLIKACJE

Niepowodzenie na egzaminie – życie nie kończy się na tym. Jak wzmacniać poczucie własnej wartości i sprawczości uczniów i uczennic?


Jak wzmocnić zaufanie do wychowawców, pedagogów oraz nauczycieli specjalistów wśród dzieci i młodzieży?


Problemowe korzystanie z urządzeń ekranowych i internetu (PUI) - Co mogą zrobić nauczyciele, aby wspierać uczniów?


Superwizja w pracy nauczyciela, wychowawcy, pedagoga jako metoda radzenia sobie z różnymi kryzysami


Tylko spokojnie. Jak wyciszyć dziecko, nie uciszając go?


Było, minęło, wszystko się jakoś ułoży. Co może pomóc dziecku w radzeniu sobie ze stratą, rozłąką, przemijaniem?


Zwiększanie sprawczości uczniów i uczennic w szkole (cz. 2)


Zwiększanie sprawczości uczniów i uczennic w szkole (cz. I)


Po dobrej stronie mocy. Procedura wsparcia dziecka zdolnego 


Czy da się wychować dziecko bez kar i nagród?


Umówmy się na… - kontrakt w przedszkolu


Czy warto zachęcać dzieci do fantazjowania?


Nie jedz tyle, bo będziesz gruby… - dziecięce kompleksy


Mniej znaczy więcej. Jak chronić dziecko przed przestymulowaniem

Koncepcja funkcjonowania i rozwoju przedszkola. Jak dobrze przygotować dokument?

Superwizja w pracy nauczyciela, wychowawcy, pedagoga jako metoda radzenia sobie z różnymi kryzysami

Obserwacja zajęć nauczyciela przedszkola. O czym powinien pamiętać dyrektor?

Jak budować zaangażowanie rady pedagogicznej?(cz. I)

Jak budować zaangażowanie rady pedagogicznej?(cz. II)

Izolacja rówieśnicza jak skutecznie wspierać dziecko nieśmiałe?

Superwizja w przedszkolu jako metoda radzenia sobie w kryzysowych sytuacjach

Jak wspierać przedszkolaka, gdy w jego rodzinie POJAWIA się młodszerodzeństwo?

Umówmy się na… kontrakt w przedszkolu

Nie jedz tyle, bo będziesz gruby… – dziecięce kompleksy

Mniej znaczy więcej. Jak chronić dziecko przed przestymulowaniem?

Dobrostan nauczycieli. Co mogą zrobić, żeby dobrze czuć się w szkole?

Uczniowie sami sobie dobrze radzą. Interwencje rówieśnicze jako metoda wsparcia w różnych kryzysach

Jak skutecznie zarządzać czasem? Wskazówki dla uczniów i nauczycieli
Narzędzia coachingowe w pracy dyrektora szkoły

Uczeń przejawiający zachowania agresywne – co dyrektor i nauczyciel mogą zrobić w takiej sytuacji?

Dla dobra dziecka. Jak dyrektor i nauczyciele powinni reagować na przemoc w rodzinie przedszkolaka?

Jak uczyć w sposób dostępny dla wszystkich uczniów i uczennic? Edukacja polonistyczna w świetle koncepcji włączającej

Jak skutecznie rozmawiać z rodzicami, kiedy nie zauważają oni problemów dzieci

Zwykła rozmowa, niezwykłe efekty. Jak wzmacniać w szkole dobre relacje?



Program mediacji rówieśniczych wspierających uczniów i uczennice

Pakiet do wspierania uczniów doświadczających problemów, trudnych sytuacji, konfliktów

Zestaw 160 kart afirmacyjnych do rozwoju, motywacji i uczenia się

Pakiet edukacyjny do pracy z uczniami z doświadczeniem migracyjnym